The Evil Within

0
The Evil Within

Review făcut pe versiunea de PC

Timp investit: 18 ore și 37 de minute

Omorât de 112 ori

Status: Campanie completă

 

The Evil Within este un joc care urmează rețeta cunoscutului creator Shinji Mikami, oferind momente de lupta intense cu o atmosferă captivantă, înfricoșătoare. Cu succesul seriei Resident Evil trebuie să știți că Shinji are o retetă pentru succes. The Evil Within este un caz amestecat, reușind să creeze o atmosferă înfricoșătoare de calitate bună doar pentru a eșua în coeziunea poveștii și gameplay-ul.

 

Poveste

Povestea evoluează în jurul lui Sebastian Castellanosși cei 2 partenerii ai săi Julie Kidman și Joseph Oda. Ruvik este antagonistul pare a fi persoana din spatele tuturor crimelor, ororilor și stăpânul lumii jocului. Din lumea reală sunteți capturat și teleportat într-o lume care ar putea fi reală sau nu, supunându-te la tot felul de orori ciudățenii.

 

Jocul încearcă să spună o poveste, dar este inconsistentă de multe ori, de exemplu, la prima misiune sunteți urmărit de un tip care mânuiește o drujbă iar piciorul lui Castellanos este rupt. La următorul ecran acesta se deplasa acum în mod normal și sprinta Sprint timp de 5 secunde, dar totuși se poate numi sprint.
Personajele dispar si reapar din când în când. Dacă Ruvik poate ucide cu ușurință pe toată lumea, de ce nu ne omoară pe toți și gata? Povestea câștigă coerență prin ultimile capitole, unde jocul se hotărăște că este momentul ca povestea să capete un sens și ni se spune mai multe despre originea și povestea celor 2, Castelalnos și Ruvik.

The Evil Within The Evil Within

Leslie pare a fi o parte importantă a jocului, dar niciodată nu îți pot da seama ce este cu el sau ce poate face
Numai în ultima parte a jocului veți descoperi ceva despre el, dar multe întrebări rămân în continuare fără răspuns. Hartman pare să aibă propria ei poveste la fel de bine, dar nimic clar, datorită faptului că povestea ei este detaliată într-un DLC. Nimic nu este clar în joc, povestea nu are substanță gameplay-ul are unele ciudățenii. Jocul are chiar un nivel stupid în cazul în care hoarde de monștri își așteaptă rândul. Nu puteți utiliza arcul exploziv, ei trebuie să vină la grup de 4 sau 5 și după cemor apar alți noi. De asemenea chiar dacă sunt în față nu poți accesa zona din cauza porțiilor care se deschid doar când este detectată o distanță între caracter și zonă.

 

Povestea te va duce în locuri diferite și una dintre modele de nivel sunt mai bune fiind în aer liber, în cazul în care orașul decăzut străzile ruinate sunt umplute cu pești carnivori. Acesta oferă o schimbare, de la întunericul predominant ce învăluie zonele jocului la o atmosferă luminată, deschisă. The Evil Within are elemente de puzzle bune care necesită să vă gândiți înainte de a acționa, care poate fi cel mai mare plus pentru joc, dar din păcate acestea sunt destul de rare. Finalul este doar prost, din păcate, oferind scene de acțiune ciudate și un final care descrie doar totul despre joc; într-un cuvânt, ambiguitate. Niciodată nu vei afla dacă ați scăpat de fapt din starea de vis sau încă nu.

 

Gameplay

The Evil Within are capcane, locuri unde vă puteți ascunde, chibrituri, arme, abilități, bonusuri XP și o varietate inamici. Primele nivele sunt frumoase, și nu prea înfricoșătoare în viziunea mea, punând accentul pe stealth și inteligență. Acesta vă va învăța conceptul de bază al jocului, stai ascuns, atacă din spate, derutează-ți inamici cu diferite obiecte aruncate, arde-li și distrage-i în capcane. Capcanele sunt bine realizate, le puteți folosi pentru a ademeni dușmani sau le puteți dezarma și a obține materiale pentru a crea proiectile pentru arbaletă.

The Evil Within The Evil Within

Dezarmarea bombelor este într-adevăr o provocare, datorită faptului că ai doar o mică fereastră pentru a le dezarma sau, dacă nu, vei exploda în bucăți. Am fost ucis de mai multe ori de ele și am abandonat să încerc să le dezamorsez. Poate că nu am fost suficient de bun, dar eu chiar nu am vrut să mor. De asemenea, se pare că, atunci când treci pe lângă bombe se activează, dar atunci când hoardele de zombie sunt foarte aproape de ele acestea nu se vor activa, întrerupând imersiunea și logica.

 

Nu am vrut să mor din cauza sistemului de salvare ciudat, în cazul în care puteți salva manual în sanctuar, sau folosind sistemul de autosalvare automată. Ce pot să vă spun că este într-adevăr ciudat. Uneori se salvează din 10 în 10 minute iar uneori uneori, nu se salvează nici după zone mari grele, forțându-vă să refaceți întregul lung traseu din nou și din nou. Inamicii sunt zombi, îi puteți păcăli cu ușurință, dar nu îi puteți depăși. De ce? Pentru ca domnul Sebastian este unul dintre cei mai slabi alergători pe care i-am văzut vreodată. La nivelurile de început el nu poate sprinta mai mult de 10,15 metri. El face o oprire, se apleacă, inhalează și expiră, exact ca în GTA IV.

 

Cine în lumea asta se oprește pentru a trage o gură de aer, atunci când 3 zombi sunt la 1 metru de ei? Am înțeles că există sistemul de stamina și va trebui să ai grijă de acesta și cum alergi, dar până la urma, bunica mea poate alerga mai mult decât atât. Un lucru bun pe care jocul o face bine este că împrumută elemente de la Amnesia și Outlast permițându-vă să vă ascundeți sub pat în spatele ușilor, în garderobă sau în vestiare. Fiecare nivel are unul sau mai mulți boși. Primul este un monstru ce mânuiește o drujbă uriașă care trebuie să fie eliberat și odată liber va trebui să folosiți multe muniție și capcane în el. Pentru a îl învinge a trebuit să resetez tot locul de 6 sau 7 ori iar partea proasta este ca a trebuit să ucid zombi care au trecut în salvarea automata Pentru a învinge boșii este nevoie de o plănuire amănunțită și lucruri pe care trebuie să le faceți pentru a îi ucide, astfel oferind o varietate situaților și nivelelor.

The Evil Within The Evil Within

Cu toate acestea jocul reușește să creeze o atmosferă înfricoșătoare dar în termeni de gameplay am fost mai speriat de crashing moarte accidentală, bombele ciudate și zombie. Monștrii sunt înfricoșători și boșii sunt doar grei și necesită îndemânare și să învățați șabloane pentru a îi ucide. Nu poți învinge un boss de la început, eu nu am reușit. Mi-a luat mai multe tentative pentru a afla modul cum trebuie manipulat mediul în avantajul meu și ce pași trebuie făcuți pentru a ucide bossul așa cum vrea jocul să fie ucis. Controalele sunt ciudate și problematice iar lupta corp la corp este oribilă. Nu încercați să omorâți un zombie prin luptă corp la corp, mi-a luat mai mult de 12 lovituri și o bară de viață întreagă pentru a ucide un singur zombie.

 

Cel mai bun lucru pe care il puteți face cu lupta corp la corp este de a le lovi și să sperați că ei vor cădea, Muniția este rară, iar jocul vă va aminti acest fapt de fiecare dată. Va trebui să luați decizii de fiecare fie ucideți zombie-ul și vezi ce poți să faci în viitor (salvarea automata vă poate face viața mizerabilă) sau evita-l. Nu puteți ucide toți monștrii fără o doză de nebunie. Cred că am încercat să omor aproape tot ceea ce este de omorât, repetând pas cu pas cu pas. Nu vei va avea destule gloanțe sau muniție pentru a face acest lucru, iar sistemul de viață nu-ți va permite acest lucru. Pentru a reuși, trebuie să utilizați mediul dată, capcanele de asemenea să evitați monștrii.

 

Deși jocul menționează să evitați inamici, nu este chiar așa. De nenumărate ori jocul vă va cere să ucideți monștri chiar dacă i-ați fi putut evita cu ușurință pentru că scena următoare nu se va declanșa. Alergarea este rareori o opțiune datorită faptului că nu se poate alerga mai mult de 30-50 de metri, chiar atunci când sunt abilitatea este la maxim.

 

Sanctuarul

Sanctuarul poate fi accesat prin spargerea unei oglinzi plasate în anumite locuri. Acest lucru vă va transporta într-un loc frumos creat care pare să semene cu secție închisoare, sau spital psihiatric, permițându-vă să vă trageți sufletul, să respirați și chiar să vă ofere sentimentul de a fi în siguranță. Jocul dispune de un un sistem de colecționare, gelului colectarea gelului verde vă permite să obțineți puncte care vă vor ajuta să vă sporiți și îmbunătățiți abilitățile și atributele caracterului. Nu puteți face totul. Trebuie să decideți ce este cel mai important pentru dumneavoastră și stilul propriu de joc.

The Evil Within The Evil Within

Există, de asemenea statui secrete care după ce le spargeți vă vor da chei pentru a deschide cutii plasate în sanctuar și a obține ajutor suplimentar în ceea ce privește gel verde, muniție, și chiar chei. Acestea sunt plasate inteligent pe harta unele fiind ușor de descoperit altele fiind mai greu. Aveți posibilitatea să faceți upgrade abilităților statisticilor și bonusurile în timp ce utilizați un scaun electric. În sanctuarul, puteți, de asemenea, să salvați jocul manual, verificați ziarul care pare să evolueze cu povestea și să vorbiți cu prezența care pare să știe totul despre lumea întunecată.

 

Performanța

Acesta este locul în care jocul suferă într-adevăr acum dezvoltatorii au mai lucrat la acesta iar patch-urile primite l-au făcut să funcționeze mai bine. Din păcate eu deja am terminat jocul atunci când patch-urile au fost lansate fiind un utilizator care a făcut precomandă la joc, Am reușit să termin jocul și aproape să îl joc ok, datorită configurației mele, dar a trebuit să forțez jocul pentru a nu rula filmulețele de la început să utilizez comenzile din consola pentru a juca la 60 fps și fără letterbox. Din păcate cele 60 de cadre erau numai în cutscene-uri, iar în gameplay de-abia ajungea să atingă 45-46 cu multe căderi și la 28 de cadre.

 

The Evil Within nici măcar nu arata ca ceva din acești ultimii 2 ani și cu siguranță nu face ca cerințele sale să aibă vreo noimă. Bethesda a făcut un port prost, din nou și din nou a înșelat consumatorii de pe PC. Jocul nu a necesitat niciodată 4 GB pentru VRAM (Plăci AMD ) și cerințele mari erau defapt un paravan pentru a masca faptul că sistemul pe care îl dețineți nu are suficientă energie pentru a juca jocul mod corespunzător. Și de ce ar trebui să ai nevoie anul trecut cerințele chiar și pentru cele mai importante jocuri erau decente și se puteau juca aproape totul la maxim, cu 2 GB VRAM. Acum toată lumea o ia razna cu cerințele de la porturile lor slabe

The Evil Within The Evil Within

Comunitatea de modders au rezolvat unele din problemele tehnice ale jocului în 3 zile, făcând ca jocul să arate mai bine și să fie mai fluent. Dezvoltatorilor le-a luat săptămâni pentru a repara sistemul și pentru a permite conversia de la nevoia de a folosi comenzi în consolă pentru a rula jocul în 60 fps fără letterbox, până a fi implementată ca setare reală în joc.

 

Verdict

The Evil Within este un joc modest care ar fi putut fi mai plăcut dacă atenția în crearea poveștii și nivelelor ar fi fost mai mare. Controlul și mecanismele generale ale jocului nu ating calitatea atmosferii pe care Shinji încearcă să o creeze. Jocul reușește să se salveze cu aspectul de supraviețuire ceea ce înseamnă că va trebui să fiți inteligent și să faceți o mulțime de lucruri pentru a supraviețui, pentru a ține la distanță monștrii și păstra, de asemenea, muniție.

The Evil Within The Evil Within

Anumite niveluri sunt interesante și destul de proaspete iar altele sunt doar din modul clasic de a face jocuri de groază. Este o experiență bună dacă reușiți cumva să nu luați în considerare problemele tehnice pe care utilizatorii PC le întâmpină și să sperăm că în momentul în care veți cumpăra jocul toate acestea vor fi rezolvate. Povestea încearcă să fie proaspătă și nouă, în anumite momente chiar reușește acest lucru dar din păcate este plină de incoerențe și o construcție a finalului cam slabă astfel făcând-o confuză și lasă de dorit. Dacă sunteți fan al universului Resident Evil, al lui Shinji Mikami, și a genului de groază/supraviețuire, va veți bucura de acest joc (atunci când se va ieftini și problemele vor fi rezolvate).

Leave A Reply