Warhammer 40.000: Dawn of War.

18

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Din momentul în care a început cinematica intro, am fost prins în Warhammer 40.000:Down Of war Aceasta stabilește starea de spirit violent și sângeros și începe o cavalcadă de strategie și violență care ma tinut agatat la computer pentru ore si m-ar ține dependent de mai multe ore au fost nu pentru faptul că am miliarde de alte jocuri pentru a juca. Nu este ca Dawn of War nu face nimic extraordinar nou sau genial în ceea ce privește mecanica de joc, dar luptele sunt doar naibii de divertisment și ritmul de joc destul de repede că e greu să nu aibă un moment bun.

Warhammer 40.000 Universul este unul incredibil de bogat. Așa cum se spune, în viitorul îndepărtat, există doar război. Și războiul din viitorul îndepărtat este neiertător, brutal, nu-prostii fel de război cu soldați compromisuri de conducere taxa. Toate cursele din galaxie care doriți să sacrificare reciproc … prost. Prin mii de ani, oamenii au devenit una cu violență lor, adoptând o ucide sau a fi ucis mentalitate atunci când se ocupă cu aceste rase extraterestre. Dar de-a lungul drum, au adoptat, de asemenea, un fel de religie si spiritualitate, care nu este nici pufos, nici deosebit de reconfortant. Nemuritor Împăratul lor și teocrație lui este elementul central al unei vieți umane spălat în sânge și ordine. Pentru a proteja acest puternice milioane Imperium de bărbați și femei purta arme, ca parte a Garda Imperială. În plus, clanuri de luptă călit și soldați îmbunătățite cunoscut sub numele de Space Marines plutesc prin războiul Galaxy aduce împotriva dușmanilor omenirii. Fiecare capitol al Space Marines dă credință completă a împăratului.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Campania se centre în jurul valorii de una dintre aceste capitole Space Marines numite Ravens sange, proiectat și a inclus în mod special pentru acest joc. Există multe alte rase din și aproximativ spațiu umană, dintre care trei au fost incluse în scopul jocului. Cele Orks Eldar, și forțele Haosului toate joacă un rol în drama care apare în timpul campaniei single-player de Dawn of War și lipi în jurul valorii de bloodletting de încăierare și multiplayer. Fiecare dintre ele au propria lor personalitate și stil de joc pentru a menține lucrurile în stare proaspătă. Cele Orks sunt construite pentru război, dar lipsa de tehnologie firma folosind o abordare războaie Junkyard pentru a lupta, în timp ce Eldar sunt o rasă veche și magic care se consideră superioară tuturor celorlalte. Haosul se amestecă în toate cele trei curse cu pata de spălare răului peste tot ce ating.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

 

Și în acest sens, Relic  a făcut o treabă uimitoare. Întuneric și pietricele Warhammer 40.000 universul a fost în cele din urmă dat datorită sale. Așa cum am spus mai devreme, scena este situat chiar pe din momentul în care minunat cinematica intro furnizate de Blur Studios începe. Eu pot vedea de ce ei nu vor permite jucătorilor să sari prin ea prima dată joc sarcinile sus. Nu sunt chiar sigur de câte ori m-am uitat la ea în acest moment, dar cu siguranță te face mult pentru un fel de film de animație sau o serie în stil.

Restul jocului joacă off cu la fel de mult prezentarea și fler ca suntem folosit pentru a de la Relic în jocuri precum Homeworld și creaturi imposibile. Relic a demonstrat că știu cum să facă și să prezinte experiențe complete de divertisment și Dawn of Waraccentuează numai înțelegere a ceea ce este nevoie pentru a face un joc mai mult decât un joc. La fiecare jucători luptă se găsesc implicat în poate transforma într-o stropire de sânge hardcore festival de violență atât de brutal și nebun ca să devină aproape vesel în prezentarea sa gore stropit.

 

Există o tona de animatii mari pentru diferite atacuri fiecare dintre unitățile pot face împotriva dușmanilor lor, inclusiv unele „mișcări de finisare”, minunat, care lasă victimele sângeroase și rupt. Fiecare tip de atac este semnalat de mărime a unităților (unități mai mici vor ataca de până la unități mai mari în loc de hacking la glezne), astfel încât nu există o aparență de proporții în cetățile pustiite și printre vehiculele și soldații. Unele atacuri sunt chiar rezervate pentru anumite tipuri de unități, cum ar fi atunci când unul dintre eroii Space Marine se întâlnește cu demonul haos Bloodthirster.

Singura problema am avut-o cu oricare dintre valorile de prezentare ale jocului au fost în joc de scene care conduce povestea. Animații în aceste cazuri au fost greoaie și incoerente. Îmi place ideea de a folosi curent motor de joc pentru a crea scene, dar Aștept cu nerăbdare să în momentul în care animațiile din acestea sunt proaspete și mai naturale. -Overs vocale au fost, de asemenea, destul de variat, în calitate. Unii au fost în regulă, dar altele au fost destul de trist. Nu pot trece peste o Inchizitor care ar trebui sa fie hardcore, dar sună ca George Takei. George Takei nu este hardcore.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Pe de altă parte, accentele cockney groase ale Orks cântă natura lor jucăuș violent.Ei înjură, geme și pofta de sânge și ei gloria de luptă și am iubit fiecare minut de ea.De fapt, sunetele unitare și recunoașterile în timpul jocului sunt destul de bune în general în afară de spațiului maritim și haos caracterele erou.

Relic a făcut o treabă bună face Dawn of War la fel de brutal si dureros ca actori ai Warhammer 40.000 ar aștepta.

Acum, cele care se așteaptă masa de joc de top vin la viață se va trebui să-și lase acele conducători și zaruri. Relic nu a avut nici o intenție de a crea acest tip de joc și, practic, au decis că vor folosi în principal univers și masa de joc de top ca un punct de plecare cu relațiile de bază între unități rămase intacte. De exemplu, un spațiu marin ar lovi cu piciorul crap din unul Ork. Din acest punct de intrare, Relic lucrat pentru a crea o experiență de joc interesant, care ar face mai mult sens în Warhammer 40.000 ficțiune.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

 

Există o tona de animatii mari pentru diferite atacuri fiecare dintre unitățile pot face împotriva dușmanilor lor, inclusiv unele „mișcări de finisare”, minunat, care lasă victimele sângeroase și rupt. Fiecare tip de atac este semnalat de mărime a unităților (unități mai mici vor ataca de până la unități mai mari în loc de hacking la glezne), astfel încât nu există o aparență de proporții în cetățile pustiite și printre vehiculele și soldații. Unele atacuri sunt chiar rezervate pentru anumite tipuri de unități, cum ar fi atunci când unul dintre eroii Space Marine se întâlnește cu demonul haos Bloodthirster.

Singura problema am avut-o cu oricare dintre valorile de prezentare ale jocului au fost în joc de scene care conduce povestea. Animații în aceste cazuri au fost greoaie și incoerente. Îmi place ideea de a folosi curent motor de joc pentru a crea scene, dar Aștept cu nerăbdare să în momentul în care animațiile din acestea sunt proaspete și mai naturale. -Overs vocale au fost, de asemenea, destul de variat, în calitate. Unii au fost în regulă, dar altele au fost destul de trist. Nu pot trece peste o Inchizitor care ar trebui sa fie hardcore, dar sună ca George Takei. George Takei nu este hardcore.

Pe de altă parte, accentele cockney groase ale Orks cântă natura lor jucăuș violent.Ei înjură, geme și pofta de sânge și ei gloria de luptă și am iubit fiecare minut de ea.De fapt, sunetele unitare și recunoașterile în timpul jocului sunt destul de bune în general în afară de spațiului maritim și haos caracterele erou.

Relic a făcut o treabă bună face Dawn of War la fel de brutal si dureros ca actori ai Warhammer 40.000 ar aștepta.

Acum, cele care se așteaptă masa de joc de top vin la viață se va trebui să-și lase acele conducători și zaruri. Relic nu a avut nici o intenție de a crea acest tip de joc și, practic, au decis că vor folosi în principal univers și masa de joc de top ca un punct de plecare cu relațiile de bază între unități rămase intacte. De exemplu, un spațiu marin ar lovi cu piciorul crap din unul Ork. Din acest punct de intrare, Relic lucrat pentru a crea o experiență de joc interesant, care ar face mai mult sens în Warhammer 40.000 ficțiune.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Astfel, ei au decis să ia unele idei de bază gasite in multe server sa și să le combine în ceva cu totul nou, nu, dar unic în livrarea sa. Jocul vine mai tactic în natură decât economică, dar nu există încă o sumă bună de construcție de bază, în scopul de a obține noi unități și upgrade-uri, precum și apăra. Dar, în loc de exploatare pentru aur sau unele minerale rare, jucătorii vor trebui să lupte peste puncte strategice. Când capturat, dau puncte cu care să se înroleze noi grupuri sau să plătească pentru upgrade-uri. Practic, mamă spune: „Hei, tu faci o treaba buna cu ceea ce ai, aici e ceva mai mult.” Deoarece acestea sunt puncte de staționare care trebuie să fie luate în scopul de a obține „bani” pentru noi unități, jucătorii trebuie să fie în mișcare și de gândire cu privire la avansarea în scopul de a face bine. A fost făcută în jocuri precumGround Control II, dar asta e bine cu mine. Îmi place foarte mult acest stil de joc, mai ales atunci cand sunt combinate cu sălbăticia intens și tunetul de conflict constant.

Singura problemă reală poate fi ajunge la lupte repede, din cauza unor probleme de pathfinding. În timp ce unitățile pot găsi drumul lor pe hartă destul de bine, privindu-le încerca să bâjbâi în jurul în mijlocul altor unități în timpul unei lupte poate fi frustrant.Cutiile care delimitează pe fiecare dintre unitățile mai mari, mai ales de pietoni, cum ar fi Space Marine Dreadnought, pare prea mare, ceea ce inseamna ca nu se pot potrivi prin zone care ar trebui să fie în măsură să. Unități de infanterie, de asemenea, obține confuz despre ce fel de a merge, atunci când, în mijlocul multor vehicule.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Un alt lucru principal ar trebui să subliniez este faptul că modul de joc functioneaza mai bine în multiplayer decât o face în campania single-player. Asta nu e să spun că această campanie este rău … e doar nu la fel de distractiv de modul în care gameplay-ul este configurat. Vei face aceleasi lucruri care le-ar în multiplayer și încăierare, dar AI-ul va fi mult mai puțin agresiv ca un întreg atunci când se iau și desfășurarea de puncte de captare. Am constatat că, dacă lăsat singur, AI-ul inamic va încerca să înceapă noi baze în zonele ciudat, dar ce sa întâmplat destul de rar.Rezultatul este o campanie de distracție, care nu este o provocare uriașă, dacă sunteți pacientul despre progresul, deoarece obiectivele nu vă împinge pentru a captura noi puncte de repede.

Sunt convins că adevarata distractie este în încăierare și multiplayer. În funcție de modul în care setați AI, skirmish poate fi destul de provocare. De fapt, acesta poate fi de-a dreptul imposibil. Din cauza tuturor mici clicurile care trebuie să se întâmple în echipe pentru a le menține cu echipaj uman și înarmați (puteți adăuga mai mulți membri să o echipă de până la un anumit număr și să le înarmeze cu arme mari), acesta poate fi un pic copleșitoare dacă nu ” esti un tip „click-uri pe minut” de tip.Computerul are în mod evident un mare avantaj în gestionarea tuturor unităților, în același timp, și menținerea lor alimentat tot drumul în sus. Memorarea și cu ajutorul tastelor rapide este cu siguranta va face lucrurile mai ușor și va fi, probabil, obligatoriu, dacă doriți să joace împotriva oricăror jucători buni on-line sau împotriva AI mai mare decât ușor.

Mai multe condiții diferite victorie poate fi folosit în fiecare joc pentru a amesteca modul în care jucătorii vor interacționa cu harta și reciproc. Una dintre favoritele mele este pur și simplu de captare și dețin, ceea ce înseamnă jucătorii trebuie să captura o anumită sumă de locații critice de pe hartă și țineți-le timp de șase minute, în scopul de a câștiga. Captura este faptul că punctul care trebuie să fie apărată nu pot fi imbogatite cu amplasamente de arme, cum ar fi celelalte puncte de controversă poate. Mai multe alte moduri sunt incluse ca se concentreze pe același tip de joc rapid ritm care forțează jucători în domeniul, mai degrabă decât să le permită să stea și să apere o zonă în timp ce alte adversarii l slug afară.

Adăugarea la valoarea reluarea diferite rase care au variat stilurile de joc în timp ce restul de bine echilibrat. Ideile din spatele consolidarea și armarea echipe rămân aceleași, prin multe dintre tipurile de unități, dar modul în care le folosesc este complet diferit. Orks, de exemplu, sunt mult mai puțin puternic asupra ansamblu decât celelalte rase, dar au o mult capac, mult mai mare unitate folosind roi mentalitatea Zerg. Eldar, pe de altă parte, sunt o rasă mult mai greu de stăpânit. Fiecare dintre echipele lor pot fi de fapt, într-un upgrade alt tip de echipa care are o utilizare foarte singular în timp ce Space Marines au unități și vehiculele care au mai multe utilizări pentru aproape orice situatie. Va fi interesant pentru a vedea cum jucătorul ajunge adaptarea fiecare dintre cursele la stilul lor de joc.

Warhammer 40.000: Dawn of War.

Discussion18 comentarii

Leave A Reply